Skip to main content

panduan-bisnes-shopee


E-BOOK: PANDUAN JANA 4 ANGKA SEMINGGU BERNIAGA DI SHOPEE

Untuk Anda Yang Masih Tercari-cari "Port Power" Untuk Menjual Barang-Barang Anda Secara Online!
 Mari Saya Tunjukkan Cara Bagaimana Berniaga Di Shopee Dengan Betul Sehingga Mampu Menjana  Sale 4 Angka Seminggu!


Siapa Penulis?

Nama saya sebenarnya ialah.. Mohd Fahmi!
Tapi di internet! Saya lebih dikenali sebagai Jenin oleh para pelanggan saya!
Saya sebenarnya dah lama berniaga di Internet! Sejak tahun 2007 lagi!
Sebelum berniaga di Shopee, saya telah berniaga di Ebay, Lelong, Lazada dan juga Amazon. 

Pertengahan tahun 2015, Shopee mula dibuka di pasaran Malaysia dan saya adalah antara batch yang terawal yang dijemput oleh pihak Shopee untuk membuka kedai dan berniaga di Shopee!

Selain menerima status Shopee Preffered Seller, saya juga mempunyai rekod sebagai eBay Top Rated Seller dan Lelong Star Seller.

Jualan di Shopee

Jualan tahun 2016 - 2019


Apa yang spesyelnya E-Book ni?

Secara ringkasnya boleh diterangkan dalam beberapa point. Tapi untuk lebih detail dan mendalam anda kena dapatkan E-Book ini sekarang !

  • Cara mendaftar dan set kedai anda!
  • Cara masukkan produk ke dalam kedai Shopee anda!
  • Cara nak menguruskan order!
  • 6 Langkah Setel Problem Barang Tak Sampai/ Rosak!
  • 4 Teknik Promosi yang boleh anda gunakan di dalam Shopee
  • 5 pihak yang boleh anda "usha" untuk mendapatkan bekalan produk
  • 3 kaedah niaga yang tidak memerlukan anda untuk menyimpan stok
  • Pembekal dropship yang power dan boleh dipercayai
  • Teknik Rahsia 1000 follower seminggu!
Anda juga akan dapat FREE 3 E-Book berkaitan Bisnes di Shopee.
Nak tahu buku apa?
Boleh dapatkannya di sini !

TAHUKAH ANDA ?Purata pelawat yang mengunjungi Shopee mencecah 20,000 orang sehari pada musim PKP baru-baru ni !





Jom kita tengok Testimoni pengguna E-Book Panduan ni:

Mari kita lihat beberapa orang yang telah mendapatkan ebook ini dan telah bertindak mengikuti apa yang diajarkan di dalam ebook ini! Rata-rata, mereka berjaya menjana income 4 Angka dalam tempoh seminggu di Shopee!









Kalau nak tahu lebih details pasal STATEGI, TIPS, TEKNIK & KELEBIHAN berniaga di Shopee ni kena Download E-BOOK kat bawah ni!


So, macam mana sekarang?

Lagi cepat anda bertindak, lagi cepat dapat hasilnya insyaAllah.

Pilihan di tangan anda !

Jap, sebelum tu..........

Saya TAK JAMIN

Korang boleh dapat hasil sama macam diorang ni..tapi tak mustahil kalau nanti korang jadi lebih berjaya daripada diorang..yang penting usaha !

Tapi...............

Saya JAMIN

Korang akan dapat banyak ilmu daripada E-Book ni insyaAllah..dan saya jamin korang akan rugi kalau tak dapatkan ilmu ni !

 "Semoga Kita Sama-sama Berjaya"


KLIK SINI 




Makluman : Ini adalah merupakan sebuah eBOOK (electronic book) ianya adalah di dalam bentuk softcopy dan di dalam format PDF. Apabila anda membeli eBOOK ini, ia akan dihantar ke email anda dan anda perlu download ia ke komputer atau smartphone anda. TIADA buku fizikal yang akan dihantar atau di POS ke alamat rumah anda.                                         

Disclaimer: Ebook ini adalah hasil daripada ilmu, pengalaman serta kepakaran penulis dalam bidang tersebut. Kandungan dan maklumatnya adalah betul sewaktu penulisan dibuat. Ia adalah sebagai panduan. Hasilnya adalah berbeza pada setiap individu bergantung pada usaha dan kemahiran.